luni, 7 aprilie 2014

Ou de strut

Aveti nevoie de :

5 oua
150 sunca
patrunjel verde
sare si piper

Galbenusele se amesteca cu sunca taiata bucati mici ,se condimenteaza cu sare si piper apoi se adauga patrunjel verde.Se pune aceasta compozitie intr-o punga sau sul daca aveti ,se leaga cu ata  bine la capete sau daca folositi punga se leaga bine ca sa nu ramaneti fara compozitie .Se pune in apa care fierbe cam 20 minute pana se prinde compozitia bine .Se intoarce pe toate partile ca sa se fiarba bine .
Se lasa sa se raceasca apoi se scoate ata si punga ,se pune in alta punga (sau sul mai mare ) si se adauga albusele nebatute.Se pune din nou la fiert cam 10-15  minute ,intorcandu-se din nou sa cuprinda albusele toata rulada ,se vede cand albusele sunt fierte pe langa rulou.Se lasa sa se raceasca complet apoi se taie felii.
Are un aspect deosebit si foarte gustos acest preparat .



Pofta buna si spor la gatit


6 comentarii:

  1. ceva nou ,super ,insa e o problema cu ouale ,la mine nu gasesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bucataria lui Aly7 aprilie 2014 la 11:37

    hmm ...nu gasesti in magazin sau nu se oua gainile? :) cateva gasesti poate inainte de Paste si il faci ,merita sa stii ,puup
    P.S Cand vii la mine te cadorisesc cu vreo 10 oua ...nu am gaini ..dar fac rost :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) ce tare esti ,nu gasesc in magazine ,lumea nu prea cumpara se feresc de oua asa de mari ,eu folosesc mai mult pe cele de prepelita,si de tara pt fiul meu ,atat :))) pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucataria lui Aly7 aprilie 2014 la 12:02

      ok ,am inteles dar oricum daca nu accepti oua atunci cand imi vei face o vizita sau te vizitez eu itia duc o prajitura care contine ..oua ..de acord ?

      Ștergere
  4. Draga Aly , aici se folosesc oua crude ?? Ce reteta interesanta ,imi place <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Raisa ,se folosesc oua crude ,daca citesti cu atentie reteta vei vedea ca e foarte simplu de facut ,pup

      Ștergere