luni, 24 august 2015

Tort Jardin Du Chocolat

Aveti nevoie de :

4 oua
4 lg zahar
3 lg faina
2 lg cacao
un varf cutit sare
1/2 praf de copt

















Se separa ouale.Albusurile se bat spuma tare ,se adauga zaharul si sarea ,apoi galbenusurile iar la urma faina amestecata inainte cu cacaua si cernuta.Se face un blat ,se pune intr-o tava dreptunghiulara (dupa ce am terminat tortul l-am taiat in doua si doar jumatate l-am ornat fiind pentru musafiri iar cealalta jumatate a ramas acasa la familie ,dar voi il puteti face tot ).Dupa ce sa copt blatul se lasa la racit si se taie in jumatate sa obtineti doua foi cam la fel .

Crema :

350 ml frisca lichida
6 lg miere (eu am pus din papadie facuta de mine )
2 oua intregi
bucati cirese (sau alte fructe moi)
4 lingurite gelatina


Frisca se bate bine ,se adauga mierea lichida ,ouale batute separat si la urma ciresele bucati .Gelatina se amesteca cu putina apa si se incalzeste pe foc apoi se adauga la crema .

Aranjare:

Se pune folie in tava in care sa copt blatul ,prima foaie se insiropeaza cu compot sau suc natural ,crema toata ,a doua foaie.Se apasa putin ca sa intre foaia in crema apoi se acopera cu folia si se lasa  la rece pana a dous zi .

Se orneaza cu gardulet de ciocolata si frisca dupa gust


Pofta buna si spor la gatit

9 comentarii:

  1. Arata minunat,multumim pentru aceasta reteta minunata <2

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucataria lui Aly24 august 2015 la 03:33

      Cu mare drag Rodica ,multumesc ,pup

      Ștergere
  2. Un tort foarte decorativ acum ca l-am vazut in sectiune l-as numi La bell jardin sau Ispita alba , dar el deja e botezat si are un nume frumos. Nu mi se pare greu deloc de facut ,doar grilajul nu stiu daca-l pot reusi . Minunat tort ,multumi pentru toate aceste retete . Te admir si ma bucur din tot sufletul ca te-am descoperit <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucataria lui Aly24 august 2015 la 10:13

      Draga mea ma bucur tare mult ca iti place acest tort ,chiar ca nu e greu de facut ,asa cum deja ati observat multi dintre voi fac retete simple chiar daca la prima vedere par complicate nu e deloc asa ,cu siguranta iti va iesi si grilajul daca lucrezi cu atentie ,in urmatoaea perioada va arat si cum se face ,iti multumesc frumos pentru aprecieri si cuvintele frumoase ,pup

      Ștergere
    2. Eu iti multumesc mult pentru tot ce ne impartasesti fie retete fie din activitatile tale zilnice , Te pup !!

      Ștergere
    3. Bucataria lui Aly24 august 2015 la 13:12

      cu mare drag ,mereu aici cu voi ,pup

      Ștergere
  3. Vai de mine... salivez :))) pe bune. Arata incredibil si imi aduce aminte de acele torturi diplomate foarte frumoase si profesioniste. Ooo Doamne. O Sa facem si noi! Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucataria lui Aly25 august 2015 la 07:15

      iti multumesc draga mea pentru aceste cuvinte minunate ,pup si eu si spor sa ai

      Ștergere
  4. adriana vatasescu20 ianuarie 2016 la 10:23

    Foarte interesant si pare delicios

    RăspundețiȘtergere