joi, 19 ianuarie 2017

Ciorba de perisoare

Aveti nevoie de :

400 gr carne de porc tocata
un ou
4 catei de usturoi
sare si piper
o cana orez fiert








Din compozitia de mai sus se fac perisoarele.

2-3 morcovi
1/2 ceapa
o jumatate telina (eu am facut fara )
o radacina patrunjel sau pastarnac
rosii cherry Naturelo
2 galbenusuri
2-3 lg smantana
Maggi Legume si Maggi Bors



Se pune la foc o oala cu 3 L apa si se pune zarzavatul taiat cubulete sau felii mici .Se adauga perisoarele si se lasa sa fiarba .se condimenteaza cu sare ,piper si Maggi legume.Se mai adauga rosiile si ceapa .La final se amesteca 2 galbenusuri cu 2-3 linguri smantana si se adauga la ciorba .Leustean si patrunjel verde la final si Maggi Bors dupa gust .Este o ciorba tare gustoasa .


Pofta buna si spor la gatit

4 comentarii:

  1. la fel o fac si eu, doar ca folosesc carne de pui..am o pitica de 1 an si 6 luni si inca nu ii dau carne pe porc

    RăspundețiȘtergere
  2. Bucataria lui Aly19 ianuarie 2017 la 04:17

    ma bucur ,e tare buna si cu pui

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina ,nu am pus niciodata usturoi in carnea de perisoare,pun doar la chiftelute, dar am sa incerc ,in rest asa o fac si eu ,ne place tare mult,mai ales nepoatei mele care e mare ciorbarita si ma bucur ca-i plac ciorbele,chiar ii sunt necesare e o adolescenta de 16 ani si lor le este mai de folos mancarea gatita in casa decat alte prostii, eu am invatat-o de mica sa manance mancare gatita., in felul acesta arata si foarte bine si este si sanatoasa . Multumesc draga mea pentru toate postarile , te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Bucataria lui Aly20 ianuarie 2017 la 00:51

    ma bucur draga mea ,acum gusturile nu se discuta eu cum am facut-o ciorba asa am si scris-o ,sa ai spor si te astept cu poza pe pagina sa vedem cum a iesit ,te pup
    Cu mare drag scriu aceste retete atat pentru mine cat si pentru voi

    RăspundețiȘtergere