miercuri, 14 octombrie 2015

Ciorba cu legume ,bors si taitei

Aveti nevoie de:

o varza mica
un gogosar verde
un plic Maggi Fidelicios
un plic Maggi bors cu leustean
costita afumata
putin piper si patrunjel verde
un morcov
o ceapa







Se pune costita la fiert ,se adauga morcovul taiat bucati mici ,gogosarul feliat,ceapa taiata marunt  si se continua fierberea Cand sunt aproape fierte toate se adauga taiteii si varza .Se condimenteaza cu o jumatate plic bors cu leustean ,piper si patrunjel verde .E o ciorba buna si aromata .

Pofta buna si spor la gatit

4 comentarii:

  1. Da ,as face si eu dar la noi costita sau ciolanul au doar denumirea de ""afumat" nu sunt deloc afumate si mie imi place tot ce este bine afumat chiar daca unele persoane spun ca nu sunt sanatoase .Ciorbita ta arata foarte bine,culoarea galbena vred ca este de la morcov. Imi place ceea ce vad . ,te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta vei gasi sa inlocuiesti afumatura cu costita cruda (chiar daca nu mai e gustul acela delicios ) ,noua ne place afumatura tare mult ..nu pot spune ca fac foarte des dar atunci cand ne e pofta fac ,culoarea este de la morcov ..am razuit putin si l-am calit ,apoi l-am adaugat la ciorba (nu am mai scris deoarece cine imi cunoaste retetele stie ca asa fac de fiecare data la supe sau ciorbe ) ,multumesc Raisa

      Ștergere
  2. arata foarte bine! o sa incerc si eu aceasta reteta , numai buna pe sezonul asta rece! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea ,cu siguranta iti va placea

      Ștergere