miercuri, 2 martie 2016

Ciocolata de casa

In urma cu aproximativ un an am incercat sa fac ciocolata de casa (e preferata sotului )..dar cum reteta a fost gresita am transformat ciocolata in ..tort de ciocolata ...in urma cu doua zile am zis sa incerc o noua reteta si initial am fost cam dezamagita (de felul meu nu fac retete copiate de la altii iar aceasta e o regula la mine ) am modificat-o putin si a iesit cam moale ...am pus-o la rece pana a doua zi si inca nu se intarise cum trebuia si am decis ca azi sa o transform in ..prajitura sau tort si ...surpriza ...e tare asa cum trebuie ,se poate taia sau rupe si e minunata ..asa ca va  recomand sa o faceti si voi ..dar ...va trebui sa asteptati doua zile ca sa o serviti :)

Aveti nevoie de:

250 gr lapte praf
3 lg cacao
400 gr zahar
100 gr unt
100 ml apa
120 gr stafide ,goji si jujube (dar puteti pune nuci ,alune ,fistic ...ce va place ..etc )










Apa cu zaharul si untul se pun pe foc cateva minute pana ce se vede ca sa topit zaharul cu untul ,se mai lasa 2-3 minute apoi se ia jos si se adauga laptele praf si cacaua (cernute impreuna inainte ) si la final fructele .Se amesteca foarte bine apoi intr-o tava se pune compozitia pe o folie  si se lasa la frigider ...exact cum am spus ...doua zile ,se va intari si e minunata si delicioasa

Pofta buna si spor la gatit

2 comentarii:

  1. I really love your blog.. Excellent colors & theme.
    Did you create this amazing site yourself?
    Please reply back as I'm wanting to create my very own site and want to learn where you
    got this from or what the theme is called.

    Cheers!

    RăspundețiȘtergere